Dok Dacia ponovo bilježi prodajne rekorde s povećanjem prodaje od čak 14,6 % za prvu polovinu godine sa 281.206 isporučenih vozila na evropskom tržištu, u Parizu je predstavljen Duster s novim 1.3 TCe turbobenzincem. Duster sa ovim agregatom već nosi titulu najsnažnijieg serijskog Dacia modela ikada.
Nakon nedavnog osvježenja dizelske game, Dacia Duster postaje bogatiji i konkurentniji s novim benzincima s prednabijanjem. Za nekoliko sedmica krenuće narudžbe za Duster sa novom pogonskom jedinicom, turbobenzicem 1.3 TCe u verzijama sa 130 KS pri 5.000 o/m (240 Nm pri 1.500 o/m) i 150 KS pri 5.250 o/m (250 Nm pri 1.600 o/m). Obje verzije su opremljene GPF filterom krutih čestica i analogno tome emituju rekordno nisku emisiju CO2.
Nova pogonska jedinica djelo je saradnje Alijanse Renault-Nissan i Daimlera, a odlikuje se aluminijskim blokom i inovativnom tehnologijom obloženih unutrašnjih zidova cilindara. Ova tehnologija poboljšava sagorjevanje što direktno utiče na performanse i povećanje vozačkog užitka. Obje verzije novog agregata u početku će biti dostupne uz 4×2 izvedbu, dok će od polovine 2019. biti uparene i sa 4×4 pogonom.
Do kraja 2018. godine, Dacia će opremiti svoju paletu automobila s novom i moćnijom verzijom Media Nav Evolution, koja će olakšati i ubrzati korištenje navigacije i novih opcija uz integraciju većeg broja korisnih aplikacija. Takođe, na tržište će biti lansirana limitirana edicija modela Sandero Stepway nakon što se okonča finalni konkurs s nazivom ”Very Limited Edition”. Konačna verzija zavisi od glasova publike na sajmu i glasača s weba, koji će u periodu od 2. do 13. oktobra glasati za jedan od tri neobična i ujedno originalna dizajna.