Brend Fiat ugovorio prestižno partnerstvo sa Bulgarijem
1.600 minijaturnih modela Fiat 500F proizvedeno za 300 Bulgarijevih radnji širom sveta
Ovi automobili će nositi na sebi veličanstvene Bulgarijeve dragulje, kao simbol najfinijeg italijanskog ukusa i stila
Projekat 500 je sastavni deo Bulgarijeve kreativne kampanje pod nazivom “Praznik u Rimu”
Fiat i Bulgari su dogovorili prestižnu partnersku saradnju kao sastavni deo Bulgarijeve kreativne kampanje pod nazivom “Roman holiday” (Praznik u Rimu), kroz koju izražavaju živ duh i “radost življenja” dva apsolutno italijanska brenda širom sveta.
Za potrebe ove kampanje izrađeno je 1.600 najfinijih keramičkih minijatura legendarnog Fiata 500F, u razmerama 1:6 i 1:12, koji će krasiti izloge oko 300 Bulgarijevih radnji širom sveta. Ovi automobili će prevoziti posebnu vrstu najotmenijih “putnika”: veličanstvene Bulgarijeve dragulje, koji simbolišu najfiniji italijanski ukus i stil.
Mali beli i zlatni modeli su reprodukcije najpopularnijeg Fiata 500 svih vremena, serije F, koja se proizvodila od 1965. do 1972. A 4. jula ove godine i zvanično je priznato da ovaj model ima status umetničkog dela, i pridružio se stalnoj postavci MoMA (Muzeja moderne umetnosti), u Njujorku. To je bilo zasluženo priznanje legendarnom malom Fiatu 500, koji ove godine slavi svoj 60. rođendan i predstavlja simbol italijanske kreativnosti, sposobnom da inspiriše umetnike i dizajnere širom sveta, uz jedinstveni izražaj lepote i umetnosti.
Projekat 500 savršeno odgovara letnjoj kampanji “Praznik u Rimu”, Bulgarijevom novom kreativnom programu koji je zasnovan na čuvenom filmu u kojem glavne uloge imaju Odri Hepbern i Gregori Pek, sa reklamama koje u osnovi imaju veoma živopisne mape Rima – doma najizvanrednijih kulturnih spomenika i čuvenih zabavnih lokaliteta – koji evociraju hedonistički duh Večnog grada. Neodoljiva “radost življenja” ovih crteža mladog ali već uspešnog umetnika Lota Nieminena, odgovara veselom karakteru Fiata 500 koji uživa u zabavi, svetskog ambasadora za Italiju i simbolom dostupnosti automobila širokim masama.
Model Fiat 500s je u društvu minijatura drugog italijanskog simbola, Vespe skutera. O nekima od predmeta koji su nastali kao proizvod kreativnosti posleratne italijanske industrije, od kojih su 500 i Vespa lepi primeri, ne može se suditi samo na osnovu njihovog izgleda. Revolucionarni po svom dizajnu i konceptu, oni se ističu po posebnoj, magičnoj privlačnosti, redefinišući zajedničke pretpostavke, i predstavljaju najveća remek-dela u istoriji industrije. Fiat 500 je možda oblikovao istoriju automobilske industrije ali nikada nije bio samo auto – u svojoj 60 godina dugoj istoriji, ušao je u kolektivnu maštu i postao industrijska legenda ogromne umetničke i kulturne vrednosti.