U ponudi motora koji su dolazili u premium modelu Audi Q8 je bio samo 50 TDI, odnosno snažni šest cilindrični 3.0 TDI sa 286 KS i 600 Nm.

Sa 55 TFIS benzincem koji raspolaže sa 340 KS i 500 Nm Q8 uz mjesta do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi uz maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h.

Prosječna potrošnja prema fabričkim podacima na osnovu WLTP protokola je 8,9-9,1 l/100 km. S druge strane, 45 TDI razvija 231 KS i 500 Nm, te ubrzava za 7,1s uz maksimalnu brzinu 233 km/h.

Audi tvrdi da s ovim dizel motorom Q8 prosječno troši 6,4-6,7 l/100 km. Svi motori u novom Audiju Q8 su upareni sa polu-hibridnim sistemom koji umanjuje potrošnju do 0,7 l/100 km u stvarnim uslovima eksploatacije. Audijev hibridni sistem se sastoji od 48-voltne električne arhitekture, litijum-jonske baterije i trake startera alternatora (BAS) koji može da povrati 12 kW energije.

To znači da novi Audi Q8 može da kruzira pri brzini 55-160 km/h sa motorom ugašenim do 50 sekundi kada vozač skine stopalo sa pedale za gas. Do sada je Q8 u Evropi u ponudi sa samo jednim dizel agregatom, 3,0-litarskim 50 TDI sa 285 KS i 600 Nm koji ubrzava za 6,3s uz maksimalnu brzinu 245 km/h. Sve verzije Audija Q8 dolaze sa osmostepenom automatskom transmisijom i Quattro pogonom na sva četiri točka. Početna cijena Audi Q8 55 TFSI je 76.300 eura u Njemačkoj,dok Q8 45 TDI kreće od 73.300.

Audi je počeo sa primanjem narudžbina na Q8 sa ovim motorima.

Za odmah isporučive Audi modele kliknite na sljedeći link – https://lagerska.audi.ba/sl-ba/bs_BA_AUDI/A/