Audi Q8 plug-in hibrid

Audi je upotpunio paletu modela Q8 s nešto ekološki prihvatljivijom hibridnom verzijom koja se puni iz utičnice. Temeljen na 3,0-litrenom TFSI motoru, dolazi u dvije opcije snage: 381 i 462 KS. Njemački SUV-kupe samo na struju može prijeći do 47 km.
Audi Q8 plug-in hibrid





Audi Q8 TFSI e quattro sedmi je Audijev model s mješovitim pogonom. Osnova sistema je 3.0 TFSI V6 motor dopunjen električnom jedinicom od 136 KS. Slabija verzija 55 TFSI e quattro ima ukupnu snagu od 382 KS i 600 Nm maksimalnog okretnog momenta, dok snažnija dolazi sa 462 KS i 700 Nm (isti sistem kao u Touaregu R). Ubrzanje do stotke traje 5,8, odnosno 5,4 sekunde, a maksimalna brzina za oba automobila je 240 km/h.
Baterije nove generacije smještene su ispod poda prtljažnika i sastoje se od 104 ćelije. Nažalost, ovo je dovelo do smanjenja kapacitet prtljažnika za 100 litara, i sada iznosi 505 litara. Nove baterije su lakše za 40 kg od onih koje se koriste u Q7 TFSI e i imaju kapacitet veći za 0,5 kWh. Dakle, ukupna snaga baterija iznosi 17,8 kWh i prema WLTP ciklusu omogućavaju slabijoj varijanti 55 TFSI e quattro prelazak do 47 km samo na električnoj energiji i 45 km za 60 TFSI e quattro. U oba slučaja koristeći samo električni motor Audi Q8 plug-in-hibrid može razviti brzinu od 135 km/h. Sa punjačem snage 7,4 kWh, punjenje do 100% traje 2,5 sata.
Audi Q8 plug-in hibrid




Audi vozaču nudi 3 načina vožnje:

  • Automatski – koji maksimalno favorizuje elektromotor
  • Charge – koji osigurava maksimalno punjenje baterije tokom upotrebe motora sa unutrašnjim sagorjevanjem i regeneracije energije iz kočenja
  • Hold – koji akomuliranu energiju pohranjuje za ksnije.

Audi Q8 plug-in hibrid





Zanimljivo je rješenje i sistem koji će na temelju planirane rute, vrsta saobračajnica ili saobračajnih gužvi sam procijeniti i odlučiti kada treba napuniti baterije, a kada uštedjeti energiju, koju će koristiti na primjer tokom vožnje u gužvi.
Paleta pomoćnika u vožnji naravno dolaze kao standardna oprema, kao i odabir načina vožnje Audi drive select. Cijene u Njemačkoj otvara 55 TFSI e quattro sa iznosom od 75,300 EURO, što je 600 EURA manje od osnovne benzinske verzije. Cijena moćnije varijante od 462 KS starta od 92,800 EURO