Uz razdvajanje logotipa ide i poruka: ne napuštajmo domove, održavajmo razmak, ostanimo zdravi, podržavajmo jedan drugoga
Mnogi ljudi i kompanije čine zanimljive geste povodom pandemije koronavirusa, a u cijeli neformalni pokret sad se uključio i Audi – zasad u Turskoj. Naglašavajući potrebu za socijalnim distanciranjem na lokalnom tržištu lansirao je mini-kampanju u kojoj je razdvojio svoja četiri kruga.
Na ovakvu ili sličnu igru sa svojim simbolom njemački proizvođač automobila nije se odlučio nikada do sada, a logo je tu još od 1932. godine. Jedan krug predstavlja Audi, a ostala tri DKW, Horch i Wanderer. Uz razdvajanje logotipa ide i poruka: ne napuštajmo domove, održavajmo razmak, ostanimo zdravi, podržavajmo jedan drugoga. Ovako izgleda objava na Instagramu:
https://www.instagram.com/p/B96oug2nt_P/?utm_source=ig_web_copy_link
Audi je učinio veliku gestu u borbi protiv koronavirusa: Razdvojio svoje krugove!
KUPUJEMO NOVE
Opel Astra (2023). Cijena u BiH kreće od 44,456 KM
autoprodaja - 0
Nova Opel Astra na BiH tržištu nudi se kao hatchback s 5 vrata. Cijene ovog modela kreću od 44,456 KM. Istražite dostupne verzije i...