Drugi model u novoj e-tron porodici donosi nekoliko tehnoloških novina iza dinamične forme crossover coupea.
Sportback sufiks se već udomaćio i u Audijevoj crossover gami, a redovito donosi osjetno atraktivniji dizajn s coupeovskom siluetom i ponekim ekskluzivnim detaljem. Tako je i kod električnog modela koji pored coupeovske forme u Audijevu gamu donosi nova LED svjetla digital matrix tehnologije.

Audi

Ono što ipak prvo upada u oči je položena silueta na koju su u Audiju jako ponosni. Osim estetskih vrednota spominju i onu u kojoj je manje bolje, a to je koeficijent otpora zraka Cd od 0,25. A to vrijedi u slučaju da kupac bira opcijske virtualne retrovizore, gdje kamera i ekran mijenjaju ulogu ogledala. U Audiju kažu da je boljom aerodinamikom u praksi omogućen oko 10 km veći doseg u odnosu na obični e-tron.
Danak atraktivnijoj formi plaćaju putnici straga, ali i njihova prtljaga. Prostora za glave je oko 20 mm manje, dok je kapacitet prtljažnika pao sa 655 na još uvijek vrlo darežljivih 615 litara. Recimo i kako je ovaj Audi dugačak 4901 mm, širok čak 1935 millimetara i visok 1616 mm.
Audi

Nudit će se dvije izvedbe pogona.
Bazna 50 Quattro ima 313 KS i 540 Nm, a dva elektromotora napajaju baterije od 71 kWh. Doseg je 347 km po WLTP standardu, 100 km/h ima za 6,8 sekundi, a maksimalac postavljen na 190 km/h.
55 Quattro ima jači pogon (360 KS i 561 Nm) koji u kratkotrajnom opterećenju ide do 408 KS i 664 nm, a veće su i baterije (95 kWh). Doseg je 445 km, do stotke treba 5,7 sekundi, a smije povući do 200 km/h. Puni se na brzim punjačima snage do 150 kW, dok slabiji može na one do 120 kW snage.
Audi

Standardna oprema uključuje podesivi zračni ovjes, odnosno prilagodljivo podvozje sa sedam načina rada, a u ponudi su i sve danas poznate tehnologije.
Početna cijena je 71.350 eura na njemačkom tržištu, a bit će ponuđena i ekskluzivna Edition One verzija.


Izvor