Ampera-e – zvijezda Opelova štanda u Parizu

0
478

Rüsselsheim/Pariz. Glavni izvršni direktor Opela dr. Karl-Thomas Neumann danas je na Pariškom sajmu automobila predstavio revolucionarnu Opel Amperu-e. Ova zvijezda sajma nudi prema NEDC-u domet veći od 500 km (električni domet mjeren prema Novom europskom voznom krugu u km: > 500 km, preliminarna brojka), što je najmanje 100 km više od najoštrijeg konkurenta u segmentu koji je danas na cestama. Opelov je štand zelen kao urbana džungla i tako odražava glavnu temu – održivu mobilnost.
Tijekom svog govora na Opelovoj konferenciji za medije dr. Neumann je rekao: „Evo naše posve nove Ampera-e pod motom ‘Das Elektroauto!’ – električno vozilo za svakoga. Nova Ampera-e redefinira električnu mobilnost tako što uklanja najveću prepreku: domet. Na temelju nekoliko preliminarnih NEDC testova, vozilo može uz jedno punjenje prevaliti više od 500 km. A kad korisnik želi ponovno napuniti baterije, mogu dobiti dodatnih 150 km dometa za samo 30 minuta punjenja na javnoj postaji za punjenje1. Predstavit ćemo ovaj automobil u Europi u prvoj polovici iduće godine.“
Tijekom konferencije za medije dr. otkrio je i da se, kao dokaz dometa, prošlog vikenda Ampera-e dovezla od Londona do Pariza – 417 km cestom – na jednom punjenoj bateriji. A baterija još nije bila prazna kad je automobil došao na mjesto na kojem se održava “Mondial de l’Automobile“. Putno računalo pokazalo je da je preostalo još 80 km dometa, pa je time dokazano da Ampera-e može prijeći oko 500 km u uvjetima svakodnevnog prometa.
Da bi upotpunio zbirku mjerenja dometa te uz ovu stvarnu vožnju od Londona do Pariza i NEDC-ove testove, Opel je testirao Amperu-e i u skladu s brzinskim profilom definiranim voznim ciklusom WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, Svjetski usklađen testni postupak za laka vozila; skraćen testni postupak). A i tu se Opel Ampera-e dokazala: na temelju razvojnog testa inženjeri su procijenili da je kombinirani WLTP domet veći od 380 km. Jasno, domet će u svakodnevnoj upotrebi varirati i ovisit će o osobnom stilu vožnje i vanjskim čimbenicima.
Uz superioran pogonski sustav, Amperu-e krasi i pametan cjelokupni koncept: učinkovit smještaj baterije ispod poda vozila omogućuje prostranu unutrašnjost i udoban smještaj pet putnika te prtljažnik koji je prostranošću usporediv s onim nekog peterovratnog automobila iz kompaktne klase.
Izvršna glavna inženjerka Pamela Fletcher objasnila je u Parizu: „Nisu samo dizajn i smještaj baterije pridonijeli impresivnoj prostranosti, nego je ona integralni dio strukture vozila koji pridonosi torzijskoj čvrstoći, niskom težištu, zaštiti prilikom sudara i smanjenju mase.“
Ostale zvijezde iz Rüsselsheima na ovogodišnjem Pariškom sajmu automobila su nova Opel Zafira, Opel MOKKA X i Opel KARL ROCKS.
Dnevni boravak na kotačima s vrhunskim mogućnostima povezivanja: novi izgled Opel Zafire
Kad ovaj dnevni boravak na kotačima za koji dan postane dostupan u prodajnim salonima, neće se oslanjati samo na provjerene kvalitete svoje prethodnice kao što su sustav sjedala Flex7®, ergonomska prednja sjedala koja je certificirao AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V., Kampanja za zdravija leđa), nosač bicikala FlexFix® i prilagodljivo podvozje FlexRide. Nova Zafira dolazi s novim robusnim dizajnom karoserije i redizajniranom unutrašnjošću s posebno prostranim ambijentom i vrhunskim mogućnostima povezivanja. Prvi put u ovoj klasi vozila Opel opcionalno nudi najnoviju generaciju prilagodljivih prednjih svjetala AFL s LED tehnologijom.
Prava avantura s X faktorom: Opel MOKKA X
Ovaj je kompaktni SUV širi čvršćeg i robusnijeg stava od svoje uspješne prethodnice. Drugim riječima, ima sve da postane apsolutna ljubimica kupaca. Sportski i robustan SUV plijeni poglede svojim novodizajniranim prednjim dijelom, dok unutrašnjost impresionira svojom funkcionalnom i uredno raspoređenom pločom s instrumentima. Izgleda jednostavnije i čišće, kao i oštrije i preciznije u izvedbi. Vozači MOKKE X mogu birati između različitih revolucionarnih verzija nove generacije informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink, a tu su i vrhunske mogućnosti povezivanja uz Opel OnStar (standardna oprema od paketa Edition). Još jedna prednost MOKKE X jest njen vrhunski opcionalni prilagodljivi sustav pogona na sve kotače s elektroničkom spojkom s više diskova.
Spreman za gradsku džunglu: Opel KARL ROCKS
Opelova novog buntovnika krase mnoge karakteristike pravog SUV-a kao i brojne prednosti povezane s tom klasom vozila, kao što su povišen položaj prilikom vožnje koji omogućuje bolju vidljivost, lakši pristup kabini i izvanredna ponuda mogućnosti povezivanja. Robusnu karoseriju krase srebrne krovne šine, robusni prednji i stražnji odbojnik s integriranim zaštitnim pločama, prednji i stražnji štitnici na blatobranima i jedinstveni 15-inčni dvobojni alu-kotači.
opel-press-conference-paris-2016