Pandemija koronavirusa omela je Alfa Romeo da svjetsku premijeru modela Giulia GTA i Giulia GTAm održi, kako to i dolikuje, na jednoj velikoj svjetskoj smotri novih automobila – Salonu u Ženevi, ali su ova dva vozila ipak predstavljena online početkom marta.

Iz Italije sada stižu nove vijesti o ovim modelima, a među njima je i informacija o cijenama.

Kako je saopštio Alfa Romeo, olakšana “civilna” verzija – Giulia GTA, koštaće na italijanskom tržištu od 175.000 eura, dok početna cijena modela GTAm, orijentisanog prema kupcima koji uživaju u vožnji po trkačkoj stazi, iznosi 180.000 eura.
Ukoliko vam se ove cijene čine pretjeranim, podsjećamo da će Alfa Romeo ukupno napraviti svega 500 primjeraka oba modela, a sva vozila će biti numerisana, pa će predstavljati i posebnu vrijednost za kolekcionare.

Kupci će moći da biraju između nekoliko verzija klasičnih trkačkih oznaka na spoljašnjosti automobila, ili će jednostavno moći da odaberu jednu od svega tri opcije boja eksterijera: crvenu Rosso GTA, bijelu Bianco Trofeo ili zelenu Verde Montreal.
Trkačke oznake inspirisane su onima koje su korišćene na originalnoj Alfi GTA, šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog vijeka.

Osim nijansi karoserije, kupci će moći da biraju i boje kočionih “čeljusti”, zaštitnog rol-bara u kabini, sigurnosnih pojaseva i štepa na sjedištima.
Bez obzira na izgled spoljašnjosti vozila, svim kupcima modela Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm na raspolaganju je 2.9-litarski V6 Bi-Turbo benzinac koji proizvodi 540 KS, odnosno 30 KS više nego u modelu Giulia Quadrifoglio.
Kada je riječ o performansama, ova vozila ubrzavaju iz mjesta do stotke za svega 3,6 sekundi.

Automobili su opremljeni unapređenim sportskim ogibljenjem, dok su pojedni paneli karoserije izrađeni od ugljeničnih vlakana.
U unutrašnjosti vozila, nekoliko novih detalja privlači pažnju. Tu je prije svega obilato korištena alkantara – na kontrolnoj tabli, panelima vrata, kaseti za rukavice, bočnim stubovima i centralnim dijelovima sedišta.

Alkantara je još više prisutna u verziji GTAm, gde je zadnja klupa uklonjena, stvarajući prostor za potpuno presvučenu veliku pregradu, koja ima specifične kalupe dizajnirane za držanje kaciga i aparata za gašenje požara.
GTAm se razlikuje i po tome što ima zaštitni “kavez”, nema unutrašnje panele vrata, a vrata se otvaraju pomoću kaiša umjesto ručke.










Izvor