Prvi namjenski razvijeni električni Volkswagen na crash testu je pokazao visoku razinu aktivne i pasivne sigurnosti te osvojio maksimalnih pet zvjezdica.
Euro NCAP je istaknuo kako se ID.3 odlikuje visokom strukturnom čvrstoćom karoserije te najmodernijim sigurnosnim tehnologijama čime u slučaju sudara osigurava odličnu zaštitu, ne samo putnika u vozilu, već i ostalih sudionika u saobraćaju.
Naravno, tu je cijela paleta sistema aktivne sigurnosti poput sistema pomoći pri kočenju u slučaju nužde (AEB) kao i Multi-Collision Brake, odnosno sustav koji automatski zaustavlja vozili u slučaju nesreće te sprječava eventualne naknadne sudare.
Zaštita odraslih: 87%
Na prvom ispitivanju koje se sastojalo od udara u čvrstu prepreku pune širine prednjeg dijela, ID.3 je osvojio odlične ocjene. Noge i glava vozača i suvozača bile su zaštićene na skali od 5 stepeni, a prsa 4. Nešto je gore bilo u slučaju udara u deformabilnu prepreku lijevim prednjim dijelom vozila. Sigurnost putnika je jakih 5, ali u slučaju vozača, desna noga i prsa s ocjenom 3 izazivaju sumnju. ID.3 je radio i u slučaju bočnog udara, svih 5 o pokretnu barijeru i nešto lošiji nakon udara u stup, moguće ozljede prsnog koša. U trećem se pokušaju aktivirao središnji zračni jastuk, minimalizirajući fizički kontakt vozača i suvozača tokom sudara.
Zaštita djece: 89%
89 posto za zaštitu djece to je zadivljujući rezultat – u kategoriji fizičke zaštite od posljedica nesreće ID.3 je dobio maksimalna 24 boda, a jedini nedostatak bio je nedostatak ISOFIX pričvršćivanja na sredini stražnjeg sjedala.
Zaštita ranjivih sudionika u saobraćaju: 71 posto
Ovo je kategorija u kojoj mnogi automobili dobivaju osjetno niže ocjene nego na drugim testovima. Volkswagen ID.3 nije iznimka. Sama struktura vozila u pogledu zaštite pješaka ocijenjena je s 26 od 36 mogućih bodova. EuroNCAP je pozitivno ocijenio performanse sistema za sprječavanje sudara pješaka i bicikla, ali oduzeo je nekoliko bodova zbog nedostatka otkrivanja predmeta iza vozila.
Sistemi podrške: 88%
ID.3 je automobil prepun sistema za pomoć vozaču. Većina njih ponaša se ispravno, poboljšavajući sigurnost u vožnji. Aktivni tempomat ocijenjen je s 2,7 bodova na skali od 3 boda, nadzirući ponašanje vozača i putnika na ljestvici od 3 boda, nadzor asistencije u voznom traku na 3,5 od 4 i držanje udaljenosti od vozila ispred na 5 od 6 bodova.
Osim Volkswagena ID.3, najviše ocjene na Euro NCAP crah testu, od električnih vozila, osvojili su također i Audi e-tron, Tesla model 3 i Tesla X što pokazuje da je sigurnost električnih vozila jednaka, ako ne i bolje od klasičnih vozila budući se redovito radi o vozilima najnovijih generacija.