Da li će ovaj motor naći svoj put do novog kupca sa pogonom na zadnjim točkovima?
Samo nedelju dana nakon što su objavljeni planovi za revolucionarni benzinski motor bez svjećica, Mazda je podnijela zahtjev za patent na još jednu impresivnu tehnologiju koja bi mogla staroj dobroj tehnologiji motora sa unutrašnjim sagorjevanjem donijeti dašak osvježenja. Ono što se vidi na slikama jeste motor koji koristi dva tradicionalna turbo punjača i električni super punjač.
Međutim, ovo nije u potpunosti nova ideja, jer je prije nekoliko godina Volvo predložio slično rješenje za svoj četvorocilindrični motor zapremine dva litara, ali on nikad nije prizveden. Naime, izgleda da Mazda jedva čeka da lansira svoj novi proizvod na tržište.
Ideja je zapravo jednostavna ali i briljantna u isto vrijeme. Električni super punjač se koristi da generiše pritisak pri niskim obrtajima, na taj način eliminišući zakašnjenje, dok klasični turbo punjači doprinose efikasnosti i donose više snage pri višim obrtajima. Naravno, i unutrašnji hladnjak je postavljen kako bi hladio vazduh koji se ispušta iz električnog super punjača i turbo punjača.
Pretpostavlja se da je ovaj motor namjenjen automobilima sa pogonom na zadnjim točkovima, a iako se još uvijek ne zna kojem, već se nagađa da je motor veliki za Miata model, te da će se naći u novoj RX-8.
Naime, zahtjevi za patent ne znače odmah i proizvodnju istog, pa nam ostaje da čekamo i vidimo da li Mazda ima još neke planove za svoj novi motor.
Izvor
KUPUJEMO NOVE
Toyota C-HR (2023). Cijena u BiH kreće od 59,900 KM
autoprodaja - 0
Toyota C-HR u prodaji je od 2016. godine, a tri godine kasnije je osvježena. Cijene ovog modela u Bosni i Hercegovini počinju od 59,900...