Ford je dotjerani Mustang šeste generacije promovisao još početkom godine, ali je ostao dužan za podatke o performansama.
Prije svega, izmjene Mustanga MY2018 se u odnosu na dosadašnju verziju tiču prednjih svetala i branika sa drugačijim otvorima, šireg prednjeg grila, dotjerane haube, kao i zadnjih svjetala, crnog zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera kod GT verzije.
Ovdje treba reći da je promjene doživjelo i oslanjanje, a unapređeno je i upravljanje.
Sem Mustanga GT sa 5,0 litarskim V8 motorom (sa direktnim ubrizgavanjem), u ponudi će biti još samo 2,3 litarski EcoBoost turbo motor. Ford je naime iz ponude izbacio 3,7 litarski V6 motor, a pored manuelnog 6-stepenog kupcima će na raspolaganju biti i 10-stepeni automatski menjač.
Taj V8 motor raspolaže sa 460KS i 570 Nm, a sa njim Mustang od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 4 sekunde (uz novi Drag Strip mod), dok četvorocilindrični EcoBoost agregat ima 310KS i 475 Nm (ubrzanje do 60 milja na sat ovde traje manje od 5 sekundi).
Ford navodi da novi Mustang GT ima i Michelin Pilot Sport 4 S gume, ako se kupac opredjeli za opcioni Performance package.
Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti kvalitetnije materijale i opcionu digitalnu instrument tablu sa 12-inčnim ekranom.
Takođe, dio opreme čine i bezbjednosni sistemi kao što su Pre-Collision Assist sa detekcijom pješaka i sistem koji vozača upozorava na napuštanje trake.
Prodaja 2018 Mustanga će u SAD-u početi na jesen.
Ford će inače nedavno saopštio da će uz Mustang modelske godine 2018 ponuditi i opcioni Pony Package, ali samo uz EcoBoost varijantu.
Ovaj retro paket sadrži Pony logo sa hromiranim koralom na prednjem grilu, set karakterističnih 19-inčnih alu točkova, Pony logo na zadnjem dijelu, bočne trake, hromirane okvire stakala (samo kod Coupe verzije) i patosnice sa Pony logom.
Mustang Pony Package će biti dostupan od oktobra kada 2018 Mustang kreće u prodaju, ali cijena za sada nije poznata.
Izvor